Älsklingen <3

Asså Shit vad fan ska jag göra, jag är helt galen i haaaaan !!!
Jag dör eller nej det kanske jag inte gör men nästan iallafall.
För känns som mitt hjärta stannar när han pussar mig.
Helt obeskrivligt känsla. Det bästa jag har känt någonsin.
Hoppas verkligen aldrig att jag behöver leva ett liv utan han.
Älskar dig Nicklas <3

Idag har vi varit ute hos hans föräldrar och ätit middag med dom och hans syster, riktigt trevliga människor.
Och nova var lite halt bråkig, eller ja man kan tycka det är lite halvt pinsamt att hon inte kan uppföra sig när man är borta men det är väl säkert för att jag var med. Hade hon åkt dit med min Man själv så hade hon säker ligen uppförst sig ordentligt.
Men ja sånt som det är finns inte mycket jag kan göra åt hennes tre års trotts, fast att jag önska. Men det är bara att kämpa på och bita i det sura äpplet. Nej nu blir det hålla kväll. kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0