Bra start på denna veckan elr ?

Ja det kan man ju verkligen undra, igår kom vi hem från mor o uffe, blev lite tv tittande sen sängen dirr.
Sen upp och duscha o morse ta på oss o iväg lämna nova på dagis o sen vidare till ame och sen familia, Men då ringer dagis och säger att nova lilla har kräkt. !! Blir man trött då eller så ja då fick vi dra och hämta henne så jag fick vara hemma med henne, bara att när jag o nova kom innanför ytterdörren berättar hon att det var en äppel bit som hon hade satt i halsen så hon kräkte på dagis. Blir man inte trött då och smått irriterad. För jag har precis varit dålig, så jag kan ju inte vara hemma fler dagar för då får jag inga pengar. Men ja vad ska man ta sig till.
Önska jag hade tatt några bilder med min kamera uppe hos min mamma men nej den låg bara i min väska hela tiden. Löööönt. !!
Måste bara säga att det finns ingen kille som är bättre än min pojkvän. Han är verkligen mitt allt.
Min stora kärlek och en perfekt mannlig förebild för nova, en som visa att man kan älska och även få kärlek tillbaka. Det är inget fel på livet , utan det är bara fel killar vi har mött på vägen Nova.
Jag ska förevigt bevare min nova och min nicklas på den säkraste platsen någonsin, i mitt hjärta.
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan er, min dotter + min man = min mening med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0