Dk

Då uppdaterar vi lite om denna dagen med.
Tisdag hmm jaa redan !!
Älsklingen o ja gick upp vid 4 tiden sen fick jag gjort ve mig och nova sen tog vi bilen och mina älsklingar lämnade av mig vid knutan så jag kunde ta båten skulle på intervju idag i köpenhamn ju :) Sen körde han och lämna nova på dagis.
Riktigt äventyr. :P
Men döds nervös vad jag ooo shit jag trodde jag skulle dö.. Men det gjorde jag inte.
chefen var riktigt trevlig fast att han snacka danska och man fick kämpa med att förstå men till slut gick det bättre och sen avslutade vi med att käka lite chocklad och sen gick jag för att han skulle höra av sig på fredag och berätta om jag fick jobbet eller ej. Sen så stack jag o tog bussen ner till helsingör och sen båten till Sweden igen :P Där jag blev upphämtad av min man o sen lite ärenden och sen heeeeem.
Nu har han precis dratt på jobb och jag har bytat sängkläder kan ju behövas där det händer mycket magi hahah.xD
Nu blir det dra fram dammsugaren och sen ska ja o nova åka med ut till nicklas mamma så hon får titta på hästarna.
men ja nu ska jag inte fastna framför datorn, men passade på att skriva några rader när jag ändå satt här.
HA en bra dag,,, Och PS. jag måst bli bättre med bilderna ska ta med mig kameran idag tror jag och fota Nicklas i smyg :D kram på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0