Håll hårt i dom du älskar.

Bra rubrik i mitt liv nu.
Jag har för mycket fint att förlora nu.
Jag ska vara mega snäll, för vill inte att något händer som kommer förändra hela mitt glada liv
till något hemskt. Vill inte tillbaka till mitt gamla trista liv.
Älskar min fina underbara Man och jag är mega glad att han är min BARA min that´s it rör ni dör ni.
Och min söta lilla prinsessa till dotter som har humör som mamma och har hamnat i tre års tråtsen
men älskar henne lika mycket ändå men ja man får kämpa men det måste man med allt här i livet.
Där är så lätt att ge upp och det ska man verkligen inte göra det är det dummaste man gör i så fall
och det leder bara till ett helvete som man sedan kommer ångrar djupt. !
Så ta vara på det du har medans du har det kvar  ;)

Imorgon är oxå en stor dag men den känns inte stor för börjar bli van vid att åka in till stan nu och göra teori men ja får väl allt se hur det går. Måste oxå verkligen försöka ändra min inställning, ska lyssna på min man för han har ju en poäng med det, men det skriver jag här istället för att säga till han att han har rätt :P haha..
Får oxå allt se hur det blir med nova imorgon om hon ska vara hemma från dagis och hänga med oss in till stan istället och sen efter det följa med på rekryeringsträffen på olympia , med tanken på att hon har varit väldigt hängig idag , och det börjar nicklas med bli.. Hoppas verkligen med hela mitt hjärta att dom inte blir sjuka. Nu när jag börjat bli bra. Ha en bra kväll kramiisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0