Hallå snart är tisdagen oxå slut

Shit vad dagarna går snabbt, snart 1 december och ännu närmre till julafton.
Ingen snö än iallafall och jag tycker det är mega skönt , men det hade ju iallafall kunnat vara mysigt på julskyltningen, men ja man kan inte få allt. Men det var ju rätt bra att det blev storm förra helgen så dom flyttade julskyltningen en helg  fram istället för då är ju nova hemma =) Roligare att gå med henne , är hon inte med så känns det ju inte änns lönt att gå.
 
Idag när vi hämta nova på dagis drog vi iväg och köpte julslinga till balkongen. Så nu är den på plats och allt annat. Nova fick hjälpa mig att klä plastgranen, och ja ingen riktig kommer in i mitt hem för min allargi då kommer jag ju knappt kunna andas. Hade varit lungt om jag inte hade behövt sova i samma rum som den. Men ja så är det när man inte har eget sovrum, Nova har det bra hon. Så ja ytterliggare detta året blir det plast.
Men bättre än inget. :P
Nu nannar nova och det blir tv mys med Mannen min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0