Heej hopp gummi snopp xD

Bara kände för att ha det som min rubrik , var ju alltid ett uttryck som jag o bästate Becca använde för några år sedan :P Saknar henne by the way, och min Kusin faaann vi brudar måste allt ses vi har så mycket att snacka om!

Nu har jag iallafall precis kommit hem, blev ju äta ute med Jonas o pappa , jag skulle ju igentligen med älsklingen idag men jag hoppas med hela mitt hjärta att han förstod , och inte blev allt för besviken på mig.
Annars får jag ju allt ta och gott göra han ^^
Nu blir det tv tittande och slappa, läntar tills älsklingen kommer hem  <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har en helvetesvecka framför mig i skolan nu! Men sen har jag praktik i 4 veckor & kan komma till dig vilken dag & snacka skit! love<3

2011-11-13 @ 20:11:56
Postat av: Svar till Lollo

Ja men då kan vi bestämma en dag när du har praktik =) Saknar dig <33

2011-11-13 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0