Oron smyger sig sakta mot mig, men varför ?!?

Nu har nyss bror stuckit hem , har umgått med honom två gånger igår och en gång idag änn så länge haha. Vi handla massa gott och krängde som fan hemma hos mig, och snacka i massor. Älskar min lillebror jag har verkligen saknat tiden tillsammans med honom. =) Och nu får jag chansen att träffa han mer. Men igår var ju genom lite tråkigare omständigheter. Men du ska se lillebror allt ordnar sig till det bästa.
Håller tummarna för din skull det vet du !
Och fick göra en pause i inlägget en kort stund var iväg och hämta nova på dagis och nu har jag ännu mer ont i magen jag är så orolig. Tysthet och blickar skrämmer mig. Jag förstår inte vad jag har gjort :/
Men det löser sig väl får jag hoppas. Vill gärna inte att min framtid ska ändras. Skulle bli så ledsen , vet inte vad jag hade gjort. Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0