På två sec!

Nu ligger nova äntligen i sängen efter mat och chockladpudding med vispgrädde, som mannen så duktigt har gjort.
Och ja pratade precis med han och han bytte kanal på tven och decka på två sekunder haha...
trodde inte man kunde göra det, snacka om att vara döds trött , inte lätt att vara han och hoppa in i min vardag :P
Men ja vill man ha familj sååå xD haha
Nu tittar jag på outsiders så fina och verkliga dockor dom gör jag dör, jag vill köpa en sådan till nova.
Ser på pricken ut som en riktig bebis.. Men ja en sådan kostar nog en hel förmögenhet.
Jag har oxå lagt över några filmer på älsklingens usb minne som vi kan se på hans tv men ja , skräckisarna får jag nog allt se själv, men ja sånt är det när man är en liten fegis haha HOST *
nej nu ska jag allt inte vara elak mot han hihi.. <3
Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva så kan det gå när man är helt inne i tven samtigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0