Resturang foood

Igår åkte ja, älsklingen , bror och far till Landskrona och skulle äta middag med farfar o bodil.
Vi överlevde resan hem och dit i jonas volvo sicken tur, fast en liten insident. Du kanske ska börja ha igång backkameran jonas haha.. Du är för söt lillebror.
Men det var god mat och trevligt sällskap =)
Nu har min älskade man precis åkt iväg han o hans syster skulle äta middag med sina föräldrar.
Och jag ska iväg och träffa min pappa o bror, och äta med dom.
Har faktiskt varit en toppen helg, och det var inte förräns nu som jag insåg att det verkligen redan är söndag.
Att helgen börjar gå mot sitt slut och imorgon är den över.. :/
Men ja ska bli mys att få hem novis iallafall ;)
Två bilder från resturangen igår ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0