Riktig Vänskap är det viktigaste som finns.

Idag har vi inte gjort allt för mycket haha xD
Fick träffat min bror en runda jag bjöd han på frukost och sen snacka vi massa
och det behövdes verkligen, både ja och han som behöver prata av oss.
Sen kom mannen hem och så startade vi tre en film , sen stack lillebror hem o vi såg klart filmen.
Sen deckade han så klart i sängen, o så stack jag o hämta hem nova från dagis.
OCh nu sitter hon här sidan om mig, nyss var hon inne på sitt rum och lekte för hörde bara att det var full rulle där inne, hon är så söt när hon leker med sina leksaker för en gång skull, annars är det bara film och mammas dator eller nicklas spel på hans telefon som gäller. Dagens barn. Inte som när man själv var liten.
Idag har jag ingen aning om vad vi ska äta mannen funderade på kyckling sallad men vi får väl allt se hur det blir med det. Pallar bara inte ta på nova allt och gå ut igen ..
Men ja måste jag så måste jag.
Sen ska han iväg och träffa sina vänner så då får jag väl ta och hitta på något med nova,
men vet bara inte vad. Men det kommer jag väl på tids nog. Men ja nej fan jag kom precis på att jag ska tvätta idag med , om 2 minuter. Faaaaannn, !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0