Så drygt att vara hemma själv.

Blir lite för mycket nördande framför tv o dator när man är själv känner jag.
Ska allt pussa ihjäl mannen sen när han kommer hem.
Nu är det time out på tv , sicken muskel man där är, ooohh my good.
Snart börjar iallafall Beck o det ska allt jag titta på fast att man har sett dom filmerna några gånger.
Men va fan dom är ju bra :D.
Imorgon blir det tråkiga Ame och sen hem och göra några teori prov, får väl passa på och träna som bara den nu, så jag fan kan klara mitt körkort någon gång. Jag har sån satans otur , så jag får väl allt se till att bli mer allmenbildad än vad jag är hahahhaa. Jag är så snäll mot mig själv jag vet ^^, men ibland måste man ju förklara sanningen för sig själv.
Detta blir allt för idag , tror jag hahha.. Återstår att se. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0