Skit i allt negativt vi har fått hem min dotter idag =)

Familjen är hel igen :D Helt underbart att få hem min lilla tös.
har varit i stan idag och allt gick åt helvete som vanligt, men glad att min älskade man fanns med öppna armar när jag kom tillbaka. Sen köpte vi lussebullar så man fick tröst äta lite och sen till ekeby lämna verktyg och sen till perstorp och hämta hem våran tös. Och sen till hyllinge , och där vid biltvätten träffade vi min älskade Kusin fan vad jag har saknat henne mega mycket. Ja o sen drog vi vidare till Max och åt och nova fick leka av sig lite. Sen in på Max och handla lite mat och glass och fan vet allt som nova skulle ha ja just det , Julkalender i hallo kitty , neeej då Nicklas skämmer inte bort henne :P haha .
Sen begav vi oss hem och jag har fått diska och gjort ordning i köket. Imorgon blir det dammsugning och tvätta golven och verkligen försöka hinna få upp julsakerna. Känns som jag för en gång skull är lite senare än vanligt med det. men sånt som händer. xD
Imorgon blir det tillbax till skit stället Ame igen, men nu ska jag dricka lite varm rälig julmust men va fan är man sugen på det så är man. Kanske inte sugen på varm då men jaaa ni fatta nog vad jag menade. Och om inte , tråkigt läga. !! :P
Imorgon blir det att ringa två samtal med, Bara Nicklas som vet vad det är för några ;)
Ha en bra måndags kväll alla , för det ska jag ha med min underbara man.
Och min älskade dotter ligger i sin säng och sover nu , känns underbart att veta att hon är på hemma plan igen :)
Detta är LYCKA !!
Gammal bild jag hitta på datorn, hon är lika söt som vanligt. <3
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0