Söndag jaha ???!!!

Varför springer helgen alltid förbi så fort. ?
Men ja varje dag är guld värd för mig.
Aldrig att jag trodde att jag skulle bli så bra behandlad av en kille.
Ett tag trodde jag på fullaste alvar att kärlek var dumma ord och slag mot kroppen.
Men nu vet jag att det inte är så , äckta kärlek är det finaste som finns.
Och jag ångrar aldrig att jag bjöd hem dig till mig den där lördagen, det bästa jag har gjort.
För så bra som vi har det och så mycket kärlek det finns och så mycket kärlek du ger BÅDE mig och nova.
Mitt liv tog en jävla vändning och det är jag tacksam för. =)
Känns fortfarande som en dröm , rädd att vakna upp och upptäcka att allt det där fina är borta.
Du förgyllar varje dag varje timme varje minut av mitt liv.
Och det känns inte som att det var för två helger sen vi träffades och att vi blev tillsammans förra lördagen haha hallå lixom, men ja! vet vi vad vi vill och det känns så här cp underbart så skiiiiiit i deeeé :P
Känns äntligen som att man har slagit sig till ro, SLUT PÅ ATT TRÄFFA FLER KILLAR NU.
För nu behöver jag inte längre leta och testa om någon är den rätta, för jag har hittat den perfekta. !!
Så dom killar som har svårt för det och inte klarar av att bara vara min vän kan DRA och jag menar det.

Strax ställa mig och fixa mat till min familj <3
All kärlek till dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0