Stoooorm.

Idag har mannen och jag slappat som bara den , och vi har varít ute en runda med handlat på ica och pizzerian det behövdes fan lägga på sig lite kallorier. Jag har svårt för att hålla mig stilla på marken när det blåser som det gör. Det är ju helt sjukt. Och jag kan allt tänka mig att denna stormen är det hetaste ämnet idag :P
Så det var ju lika bra att jag drog upp det på min blogg oxå.
Och imorgon är det måndag jag kan inte fatta det och jag får ångest jag vill verkligen inte, låt tiden stanna snälla, eller ja nova får gärna komma hem o sen kan den stanna.

Lite uppdatering om gårdagen (lördag) kanske:
Vi var ju på bio ja o älsklingen, vi skulle se Twilight men ja något hade blivit fel med biljettautomaten
så vår bokning försvann men ja vi fick vänta lite sen löste det sig, vi fick bra platser ( längst upp) och slapp betala.  Kan man ha mer flyt eller haha.. :P

Och ja idag är det första advent och jag trodde inte änns det , men jo så är det,.
så jag får väl allt ta mig i kragen sen när nova kommer hem imorgon och julpynta.
Sen får vi väl ta en dag och baka pepparkakor eller lussebullar.

Måste oxå säga att jag har världens bästa kille som verkligen bryr sig om mig tröstar mig när jag är ledsen. Och det bästa av allt han tror på mig när inga andra gör det. Finns ingen som du , älskar dig så det gör ont. <3<3
Snälla stå alltid vid min sida håll mig i handen och låt mig få gå samma väg lyft upp mig när jag trillar och håll om mig när allt mitt ljus försvinner. Lämna mig inte i det hemska mörkret som skrämmer mig.
Jag ska förevigt älska dig, och det säger jag inte utan att veta att jag menar det med hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0