Tre är bättre än två !!!

För vi blev ju tre när mannen tog mitt hjärta med storm, kände bara för att förklara det eftersom att han misstolkar det annars :P
Idag skulle igentligen nova komma hem men hennes pappa ville ha henne en dag extra.
Och det gick bra för mig, för bara bra för nova att dom kan umgås.
Och idag har det varit Ame som vanligt örk,, men ja det blev ju slappe ändå-
Sen så drog ja o älsklingen hem till syster o ungarna och hälsa på lite innan hon skulle på möte.
Underbart saknar henne och tiden i mellan gångerna vi ses blir bara längre och längre.
Får bli ändring på det, men som det ser ut nu så har jag hunnit träffa henne och min bror , så nu har jag tjejerna kvar o så min bästaste kill kompis =) Ni vet vilka ni är mina hjärtan.

Och ja just det jag o mannen har varit i väg och handlat mat, så det blir schnetslar haha förlåt men jag har noll koll på hur fan det stavar xD
men tror mina läsare fattar vad jag menar ändå.

Och till min älskling : Älskar dig så det gör ont, saknar ihjäl mig efter dig så fort du inte är vid min sida.
Men just nu är du ju i köket så det är inte så långt i från mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahhaha jag döör, du gjorde nyss min dag med dina "schnetslar" haha love you<3

2011-11-14 @ 17:49:51
Postat av: Svar till Lollo

haha denna kommentar har jag helt missat. haha ja eller hur mobba på xD haha. <3 love U

2011-11-16 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0