Uppe hos mor <3

Jag har inte mått så bra så har inte blivit massa bloggande nu dom senaste dagarna,
Men igår så bestämde vi oss ändå för att åka upp till mamma o uffe =) Fast att jag mådde piss.
Men går på pencelin så börjar kännas mycket bättre och det tror jag att nicklas oxå börjar märka.
Inte lika tråkigt och seg som innan :P
Nu har vi nästan precis landat hemma hos mamma igen för vi alla gjorde en liten utflyckt , gick på julmarknad.
Och nova fick åka häst och vagn med sin mormor =) Glad hon var min lilla söta tös.
Nu blir det bara ta det lungt och mysa med mannen så mycket som möjligt =D får ju allt ta igen allt jag har missat när jag mått som värst. HA en bra lördag alla .
Detta var min uppdattering från Kvänum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0