Dagarna bara rusar förbi.

Saknar min tös något så fruktansvärt igår åkte hon och idag vill jag att hon ska komma hem igen.
Jag är ju så van vid att ha henne här hemma varje dag så det gör så ont när här är så tyst och jag inte har någon liten buse att mysa och små bråka med. Så nu får nicklas ta den platsen så länge haha..
Nej mysigt med ensam tid för oss med , fast att det känns som man ska klättra på väggarna.

Imorgon blir det kanske malmö några dagar tidigare än väntat. Men det är för att vi båda har sett fel csn pengarna kommer ju imorgon inte på fredag. Så ja då är vi lyckliga imorgon kan jag tänka mig :P
Nej nu ska jag ner och hämta upp tvätten jag bloggar mer senare idag det LOVAR jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0