Läckö!

Idag när jag var på ica så hittade jag cola som heter Läckö och då tänkte jag dirr på min mor o halv pappa
för där dom bor finns det en kjosk som heter läckö grillen :P o där han man varit två gånger med mor.
Så eftersom att jag redan saknar dom så köpte jag mig 3 st sådana. Och dom var riktigt goda :)
Ville bara säga det hehe,, eller nej inte igentligen nu i kväll efter att jag hade badat nova och läst bok för henne så sa hon att hon aldrig ville flytta i från mig. Jag fick då säga till henne att det kommer du aldrig få i heller, förrens du är vuxen nog. Så sa hon tack mamma jag älskar dig mäst i hela världen :D Åhh jag blir så glad.
Det sägs att så som man formar sina barn när dom är små blir dom som vuxna.
Jag är stolt över min dotter, kommer alltid göra allt för henne , hon är min ögonsten.
Min dyra diamant. <3
Älskar min mamma hon svek mig aldrig , kommer aldrig jag göra mot nova i heller.

Nu blir det film innan jag själv tänkte sova.

Du formade mig till den jag är i dag och det tackar jag dig för. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0