GRATTIS =)

Grattis älskade, bästaste, underbaraste Rebecca på födelsedagen <3
Du är absolut den bästa tjej kompis jag någonsin kunde haft och som jag någonsin kommer att ha och det vet du. Jag tror aldrig att vi kommer att växa ifrån varandra alls någon gång. Fast att vi båda har fullt upp och saker som händer i våra liv och fast att vi inte träffas lika ofta som innan "VARJE HELG" :P haha så finns vi alltid där för varandra ändå i alla väder. Och den vänskapen vi har byggt upp efter alla dessa år , ja sen vi satt i sandlådan, så vet jag att det är den bästa och starkaste vänskapen man någonsin kan ha.
Finns ingen som du gumman, ja gör en distans puss till dig och en skål med en osynlig öl som bara vi kan se, och så slår vi klackarna i taket. Älskar dig hoppas du får en fortsatt trevlig födelsedag
Så får vi snart ses så jag får ge dig en riktig bamse kram
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: becci

Tack gumman älskar dig <3<3

2012-04-21 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0