neeej faaaan oxå

att jag aldrig ska lära mig att bli bra på att blogga igen. Jag glömmer bort det hela tiden.
Och mannen tjatar på att jag ska göra nya inlägg så jag får väl ta och slänga upp något snabbt.
Helgen var super mysig. Och i lördags så åkte nova iväg till sin morfar för hon skulle sova över där. =) mysigt
Så det blev fest i mörarp för mig och mannens del och Becca så klart, lillebror med. Och jag har ingen koll på hur mycket han drack, för hade ingen koll på mig själv i heller. Men massa dans blev det iallafall.
OCh det var sjukt roligt att träffa min älskade Becca igen. Och vi körde helt klart all in. :P Som vanligt
Mindre roligt var det ju att hon och en kille trilla ner i golvet när dom stod och dansa på bordet. Och hon fick sig en smäll av golvet i huvudet. Aj. Men tur att hon mår bra nu iallafall.
Och skönt var det nu efter lång ledigheten att nova fick åka på dagis och jag o mannen gick och sola.
Men ja nu får jag allt smita ner i tvättstugan och fortsätta med tvätten.
PS. älskar mina goa vänner , min dotter OCH MIN FINA UNDERBARA POJKVÄN.
Och ja jag dör att jag inte minns mycket från festen som vanligt :/
Men mannen berättade ett och annat, tydligen hade jag gett han en lap-dance OOO nooo :P haha
Och tydligen hade jag gjort något väldigt förbjudet med med min arm när där var några utlänningar.
Men ja vafan det man inte minns har inte hänt, som jag och min becca brukar säga :D SÅ jag kör på det !!!


Kommentarer
Postat av: Becci

Haha ja vilken kväll xD love yaaa

2012-04-10 @ 18:09:58
Postat av: svar till Becca

Älskar dig med <3

2012-04-18 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0