Familjen är viktigast, och vet man inte det. Så lär man sig det med tiden!

Lillebror, min älskade lillebror så glad nova blir alltid när han dyker upp här. Och hon sitter som ett plåster på honom. :) I denna familjen är han mycket omtyckt och jag tror att han har märkt det.
Sen har vi min älskade syster ryster, var hos henne en runda idag efter att jag hade varit på sjukhuset på kontroll. Så blev lite snack med henne inför denna helgen när mor o uffe kommer ner och sen planering inför den 30 .de när det blir fullt ös medvetslöst :P haha
Sen så har vi pratat mycket inför lillebrors student, och ja o syster är så taggade fast att det inte är vi som ska ta studenten , nej vi tog ju aldrig vår. Så det ska bli så roligt att få vara med om att lillebror får en så stor dag. Verkligen ett minne för livet, om han nu kommer att komma ihåg så mycket av den :P hahha.. Det vet man ju aldrig xD Nej jag måste verkligen få novis i säng nu , middag har vi fått i magarna allihopa, och lillebor har dratt ut med sina vänner. Så tänkte att jag skulle hinna se söndagens BB avsnitt för missade den, ja jag missade ju fredagens med , men förhoppningsvis hände det inte så mycket intressant då... :P
kramisar från mig till er alla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0