Har haft mina anledningar att inte blogga dessa dagar!

Hoppas folket förstår att jag har mått sjukt dåligt den senaste tiden.
Och att ingen ställer massa frågor om missfallet och ingräppet efter det.
För jag orkar verkligen inte prata om det om och om igen.
Jag och mannen försöker tänka på annat så nu blir det skriva massa bra saker.

Ja jag vet inte vart jag ska börja riktigt , men allt har börjat ordna upp sig i vårt förhållande
så jag hoppas faktiskt med hela mitt hjärta att det håller sig så här.
Vi är mycket starka individer båda två måste jag faktiskt tillägga.
Bråk blir ofta stora bråk för båda ska ha rätt, och oftast sista ordet.
Men när allt är bra som det är nu och kärleken blomstrar så gör den verkligen det. <3

Har hunnit träffa både mamma och uffe lite nu när dom var nere i skåne och dom hade nova några timmar med på lördagen och det var verkligen riktigt skönt. Men dom har åkt hem ju nu för några dagar sen och jag kommer sakna dom som fan. Just nu saknar jag Nova med, hon är ju hos sin pappa i perstorp för han är hemma några dagar från norge ,, sjukt skönt faktiskt ändå att hon kan få träffa sin pappa lite med, det har ju inte varit så bra med det den senaste tiden. Och jag har fått tid till att vara lite ensam med Nicklas och det har behövts det med.
OCh idag blev det en runda till biltema för vi skulle ha nya saker till bilen , bland annat skulle han bygga ihop ett nytt avgas system för det vi har nu dönar som faaaaaan, för att vi råkade fastna på järnvägs spåret och slet av hela ljud dämparen. Så förhoppningsvis så får han nog ordning på det nu , meckar nissen :P
Varit på väla oxå i vår älsklings butik new yorker , älsklingen köpte tre par byxor och några tröjor och en jacka , strumpor och (kalingar ) ! :P haha.. och skor jaa, och jag fick med skor , en tunika , en kårt tröja till min klänning som jag ska ha på fredag när jag ska med syster och dom o festa. Och så fick jag pierca mig. ;)
Men nu kan jag inte skriva mer för mannen ringde nyss så jag ska ta på mig och gå ut så blir det åka in till stan och äta mc donald´s blir sen middag för oss idag.. Puss puss
Ps . En bitch bild får jag ju lägga upp eftersom min kusin tycker att jag är en xD hahha


Kommentarer
Postat av: kusin

HAHAHAH DU ÄR MIN ÄLSKLINGS BITCH IALLAFALL !! hahah snygging :D

2012-03-29 @ 15:19:08
Postat av: Svar till kusin

OCH JAG BARA ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET. KNASIGA DU :p

2012-04-02 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0