Idag är ingen vanlig dag för det är lillebrors födelsedag <3

Då har lillebror och hans vän varit här idag och ätit mat , och tårta. Vad gör man inte för dom man tycker om lixom... !
Nu leker nova och har nog snart dragit ut alla sina leksaker i vardagsrummet, varför är det inte lika roligt att leka på sitt eget rum lixom. ?
Ja dessa barn , det är inte mycket man förstår ibland. Men för go är hon och är verkligen min stora kärlek.
Idag blev det att jag åkte med syster och hämta upp vår mormor och sen vidare ut till familia , där några ärenden skulle göras, och sen blev det luch på graffiti mums, :D
Och ett par nya tajts fick jag köpt, det kan ju behövas ibland. Och i mitt fall så behövdes det verkligen.
Åhh vad jag längtar till helgen ska ju ut med syster på väla och shoppa då :)
Och så kommer min mor o uffe ner till skåne imorgon... SÅ gött denna helgen blir en bra helg det har jag på känn. Och på fredag blir det att sticka hem till syster och äta där med dom och umgås allihopa och fira lillebror igen :P <3 han har det bra han :D
Sen så ja glömde jag dra fram kameran idag med, och det var ju ett tillfälle jag verkligen inte skulle glömma det, lillebror fick rosa ljus på tårtan fast att han är pojke och faktiskt är 19 år nu :P men nova fick ju faktiskt bestämma. Så det var bara att stå ut med för hans del ^^ men jag tror att han uppskatta allt ändå.
Men ja jag ska nog allt lägga upp en bild för när han o vännen jeppe skulle åka iväg idag så tog nova fram kameran och dom fastnade båda två :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0