Mys helg <333

Ja då var denna söndagen kommen oxå.
Igår så viste vi inte alls vad vi skulle hitta på så det blev en spontanare med bilen ut i stan , och då hamnade vi på stranden så Nova gick och plocka fina snäckor som vi ska göra något skojigt med.
Sen åkte vi och köpte ett bröd och sen vidare ut pålsjöskog där vi matade ankorna, Men jävla fiskmåsar som flög och snodde hur mycket bröd som helst , ja fick allt ta och försöka skrämma bort dom, så ankorna kunde gå lite bröd oxå.. Sicka gamar :P fåglar som fåglar xD
Sen hem och starta grillen , och lillebror kom och åt. Har varit super mysigt att få träffa han lite nu, fast kanske för tråkiga omständigheter och det är ju inte lika kul.

Sen idag SÖNDAG, så viste vi inte alls vad fan vi skulle hitta på men vi började med frukost och bror kom hit och åt med oss, och sen bestämde vi oss för vafan vi drar till ängelholm inte världens bästa väder att gå i hembygsparken men vem bryr sig bara det inte blåser som fan och är kallt eller ösregnar.
Men vi hade ju turen med oss, några droppar här och där , inget att klaga på precis. ;)
Sen lagade vi hemma gjorda hambörgare och lillebror skulle oxå äta men han drog ut med sin vän en runda. Så han får väl äta natta mat sen när han kommer hit. Han ska nanna här i natt :) Hans nya sov plats är på min soffa xD haha..
Imorgon börjar allvaret igen och det blir skola för lillebror , dagis för nova. Och läkarbesök för mig.

Ha en super bra fortsatt söndag allihopa, ja orka inte se BB så får se det imorgon. :/ Så hoppas man inte råkar läsa att någon har skrivit något om vem som har åkt ut eller något sånt , för på Fb skriver ju folk om allt mellan himmer och jord, till och med lite mycket ibland.
Nu tänkte jag faktiskt ta mig i kragen och lägga upp lite bilder,

Först vill jag börja med en som jag glömt lägga upp tidigare men var ju inte allt för längesen den togs, 
När nova var i ekeby och skulle åka pulka , super roligt tyckte hon det var.
 


En söt bild på kusinerna för någon helg sen , båda glada att få komma hem från dagis och leka tillsammans en hel dag.


En till super rolig dag , kusinerna spelar spel med sina egna regler <3


Mina två älsklingar på stranden <3


Dom hitta många fina stenar och snäckor =)


Och den sista bilden från igår en skit ful fågel , kunde inte hjälpa det men den var mög ful. haha


Det blev inga bilder från hembygsparken , orkade inte fotta, men vi hade en toppen dag, och Mobro jonas fick oxå titta på djuren :P det tror jag att han uppskattade =) Men det pratar vi tyst om ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0