Oj vad duktig man har varit idag :)

Hämtade nova på dagis, sen hem så hon fick kissa och sen vidare till affären och köpte mat.
JAg ville ha kyckling med ris och röd curry ,och nova ville ha pyttipanna med ägg.
Så jag stod och gjorde båda och allt blev klart samtidigt, så gött.
Sen så fick jag dille på att jag skulle städa och så klart bråka med min dammsugare som är helt
kass, den är dålig på att suga den hahahaha xD sen efter att jag äntligen var klar, men inte helt nöjd.
Så skulle jag göra rent den som vanligt, har ju H2o så måste man göra varje gång.
Men ja då slet jag som en galning i en del som jag önskat att man skulle kunna få av hela tiden, för
det är säkert där det är stopp har jag tänk så många gånger.
Och va fan jodå den lossnade och vem hade rätt jo jag.. :P
Så nu suger den jävlar i det, så får nog ta en omgång med den över golven igen imorgon.
Tvättedag är det oxå. Så har inte så mycket kvar novas tarmorbyxor ska bara tumlas strax.
Sen blir det att se BB , hörde något ryckte om att sipan skulle bli tvingad att lämna huset, så ska se om det stämmer. Hade varit riktigt gött, men ja digga han som fan innan, alla små tjafs och sånt.
Men han har blivit lite väl mycket , och så råå mot dom andra, nej mobbning är jag imot.. !
Så ut med han.
Ps. Fan vad jag längtar tills imorgon :D Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0